https://www.noozdah.com/

ساخت وبلاگ

به گزارش خبر نگار وب سایت صنعت کفش, گردهمایی ستاد برگزاری نمایشگاه در بین المللی کیف, کفش, چرم و صنایع وابسته با حضور نماینده جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش جمهوری اسلامی ایران و تمامی اتحادیه ها و تشکلهای عضو ستاد در محل اتحادیه کفش دستدوز تهران برگزار شوید . 
در اولِ این جلسه از پیشرفتهای حاصله در پیدایش رسانی و طراحی جدید وبسایت امپکس رونمایی شوید و گروههای کالایی زنجیره بها چرم و کفش جهت ارائه در وب سایت و جستجوی بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان ثبت شوید . 
همینطور در ادامه این گرد هم آیی نماینده کمپانی اجراکننده برگزاری امپکس, گزارشی از روند ثبت اسم غرفه داران ارایه نمود . 
همچنین 
در این جلسه بر تسریع در ثبت اسم درخواست کنندگان کمپانی در نمایشگاه امپکس تاکید گردید در این گفتمان بر مواردی زیرا توان اشتغالزایی صنعت و ظرفیت ساماندهی مشاغل خانگی تاکید گردید و از ویژگیهایی همچون ارز اوری و ذیل بودن میران سرمایه گذاری جهت ورود به صنعت در مقایسه با سایر صنعت های بعنوان مزیتهای دیگر صنعت کفش نام برده شد . 
همینطور در بخش دیگری از این مذاکره موقعیت صادرات و واردات صنعت کفش موضوع محاسبه قرار گرفت و نسبت به بروز وضعیت به نفع ورود کفش قاچاق به بازار هشدار داده شد . 
همچنین در این گفتگو بر ضرورت فرهنگ سازی در بین اقشار جامعه بذای اشاعه خرید کالای با کیفیت اهل ایران تاکید گردید . 
فولدر صوتی بی نقص مصاحبه را می‌توانید در قسمت زیر اخذ فرمایید . 
کمپانی پتروشیمی اراک که انحصار ایجاد دی اتیل هگزانول ( الکل ) را در مرز و بوم بر عهده داراست و خودش می داند که با این اطلاعیه بها تمام شده تولید ها صنعت های پایین دستی مانند ساخت کنندکان دی وی پی و گرانول سازان و چرم تصنعی و مصنوعی و کفش ووو را در این بیحرکتی سنگین وزن بازار ارتقا خواهد اعطا کرد و باعث کاهش تولید و صادرات و ریزش نیروی انسانی خواهد شد و این اطلاعیه مثل این می ماند که صاحب پمپ بنزین در جاده زاهدان به خاش که تنها پمپ بنزینى این مسیر طولانی است اعلام نماید که اینجانب بنزین نمی فروشم و رانندگان که به آرزو این پمپ بنزین در این مسیر آمده اند از ادامه حرکت گشوده نظیر . 

می بایست 
به این رفتارهای غیر حرفه ای در عالم کسب و فعالیت خاتمه داد 

 
نت اقتصادی شورای رقابت و دفتر کار صنعت های تکمیلى و دفتر ها تخصصی در وزارت صنایع و تشکل ها در این داستان ورود کنند و اجازه ندهند که زندگی و کسب و عمل مردمان به مخاطره بیفتد جذاب 

است که این اطلاعیه صحیح زمانی که ایجاد کنندکان دی وی پی تصمیم به واردات دائمی گرفتند اعلام شد به 

حیث می برسد پروژه توافق ایجاد کنندکان دی او پی برای واردات مستمر الکل از بیرون بایستی بایستی با جدیت دنبال شود و استراتژى کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من عملیاتی شود

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 148 تاريخ : پنجشنبه 20 دی 1397 ساعت: 0:38

رییس اتحادیه کفاشان تبریز گفت: در نمایشگاه‎های گرانقدر فرنگی و داخلی تقسیم‎بندی مکان‎های متعدد نمایشگاه به طلایی، نقره‎ای و برنزی و هم هزینه یکسری برابری برخی غرفه‎ها نسبت به سایر آن ها معمول نبوده و این نخستین توشه بود که نمایشگاه تهران چنین مسئله‎ای را برای فعالان صنعت کفش و صنعت های متعلق آن مطرح می‎کرد . 

به گزارش خبر نگار صنعت کفش: امپکس ۵ با متراژ ۱۰ هزار متر مربع در دو بخش ریالی و ارزی در ۶ تالار ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱ و ۲۷ نمایشگاه بین‎المللی تهران مهیا خدمات‎رسانی به شرکت‎کنندگان و بازدیدکنندگان خود می باشد . در بخش بین‎الملل این نمایشگاه ۷۰ شرکت از کشورهای چین، ترکیه، کره، ایتالیا، تایوان و … حضور دارا‌هستند که در کنار تولیدکنندگان داخلی به عرضه آخرین دستاوردهای خویش می‎پردازند . صنعت کفش تبریز به تیتر یکی از قطب‎های با اهمیت کفش در کشور، سال جاری با حدود ۳۰ شرکت‎کننده در نمایشگاه حضور خواهد داشت که در این‎باره علیرضا جباریان‎فام، رییس اتحادیه کفاشان تبریز گفت: نمایشگاه بین‎المللی امپکس بستر مناسبی برای دانایی از پروسه صنعت کفش مرزو بوم می باشد و برخورد مطلوبی برای فعالان این صنعت و صنعت های وابسته آن داراست و آرزو می باشد سال به سال پررونق‎تر و پربارتر برگزار شود . 

وی در ادامه به گران بودن بعضی بخش‎های نمایشگاه برای حضور صنعتگران کفش که نارضایتی‎هایی را به وجود آورده بود اشاره کرد و گفت: در فرمان واگذاری غرفه‎ها به شرکت‎کنندگان مشکلاتی وجود داشت که با یاری و ارشاد دست‎اندرکاران برگزارکننده رفع شد . قیمت‎های گوناگون با تقسیم‎بندهای انجام شده به مکان‎های طلایی، نقره‎ای و برنزی که هزینه بخش‎های طلایی یک سری برابر بقیه قسمت‎هاست ناراحتی‎هایی را برای درخواست کنندگان به وجود آورده بود زیرا نخستین توشه بود که تولیدکنندگان با چنین پدیده‎ای مواجه می‎شدند . 
رییس اتحادیه کفاشان تبریز ادامه داد: این قضیه سبب به نارضایتی برخی از شرکت‎کنندگان داخلی و خارجی شده بود که خوشبختانه رفع شد . 
جباریان افزود: در نمایشگاه‎های تبارک خارجی و داخلی این تقسیم‎بندی و هزینه چندین برابری برخی غرفه‎ها نسبت به سایر غرفه‎ها معمول نبوده و این اول توشه بود که نمایشگاه تهران چنین مسئله‎ای را مطرح می‎کرد . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 180 تاريخ : دوشنبه 17 دی 1397 ساعت: 2:14

شاهد این مدعا این میباشد که در حال حاضر چیزی در حدود یک میلیون نفر در بخش زیر دست پتروشیمی سرگرم به عمل می باشند که کافی هست با برنامه ریزی مدون بتوانیم از نیروی‌های دانشگاهی و فنی استعمال لازم را ببریم و در هر دو بخش نیروی انسانی کارشناس و نیروی نیمه ماهر، اشتغال ساخت کنیم . 

وی تصریح کرد: نکته مثبت دیگر این گرد‌همایی آن بود که معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت هم با کمپانی در دعوا این بار پای سخنان صنایع متعلق و کوچک‌تر نشسته و با ورود به چالش‌های این حوزه، امکان ملازمت و همراهی اکثر دولت را با این صنعت های فراهم می کند . 

ترکمان تصریح کرد: فیض این جلسه ایده‌ای شد که به وسیله پزشک پدرام سلطانی مطرح شد که می تواند برای بازیگران این عرصه (دولت–صنایع پتروشیمی بالادستی–صنایع پتروشیمی تحت دستی) بازی برد‌- موفقیت را تعریف نماید که البته این طرح در گرد هم آیی بعدی موضوع چک قرار خواهد گرفت . وی در ادامه راجع‌به صنعت پلاستیک و اهمیت این صنعت در زنجیره قیمت تصریح کرد: تولیدها صنعت پلاستیک از جمله کالاهایی می‌باشد که در قطعات و خودرو آلات سایر صنعت های کاربرد داراست و نمی‌توان منزلت آن را در پرورش و توسعه و گسترش صنعتی هیچ کشوری نادیده گرفت . 

پزشک معالج سعید ترکمان در ادامه اظهار کرد: این در حالی هست که در مرزو بوم ما به استدلال کمبود رگولاتوری مطلوب و سود‌جویی ذی‌نفعان عموما ارزش طعام و مواد اولیه بالا بوده و سبب میشود در اکثری از مواقع ارزش مواد اولیه، ۲۰ درصد بالاتر از بها موادی باشد که مجتمع‌های پتروشیمی به کشورهای فرنگی عرضه مینمایند . 

وی می‌گوید: آرزو است با این گردهمایی بهای کالاهایی که مجتمع‌های پتروشیمی در بازارهای داخلی عرضه می نمایند به دستکم رسد و نهایتا شرایطی تولید شود که بتوانیم با قیمت‌های جهانی مواد اولیه، تولید ها آخرین خود را ایجاد کرده و به این ترتیب پا در مسیری رو به بالا و رو به جلو بگذارند . 

عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی کشور ایران در مورد تحقق این اهداف و چشم‌انداز بازارهای صادراتی تصریح کرد: به ظن اینجانب درصورتی که این اهداف تحقق یابند صنعت های تکمیلی در شرایطی قرار میگیرند که با تولید تولیدات آخری با کیفیت بالا و بها تمام گردیده پایین‌تر در عرصه‌های صادراتی ارزش افزوده بیشتری را برای اقتصاد و چرخه اقتصادی به وجود میاورند . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 113 تاريخ : سه شنبه 11 دی 1397 ساعت: 0:53

نایب رئیس اتحادیه کفشهای ماشینی و لاستیکی گفت: مقدار سرانه مصرف کفش در کشور‌ایران برای هر نفر ۵/۲جفت کفش میباشد و طبق آمار اعلام شده مصرف کفش در کلان شهرها سه جفت و در شهرهای کوچکتر حدود دو جفت میباشد . 
به گزارش وب سایت جامعه صنعت کفش ایران- عبداللهی نجات که دربرنامه کانال رادیو اقتصاد حضورداشت به مقدار ساخت کفش در درون سرزمین اشاره کرد و افزود: به خاطر افزایش ارزش کفشها سرانه به کارگیری از کفش کاهش پیدا کرده هست ولی با اعتنا به اختراع در صنعت کفش ،نسل جوان از کفشهایی با پباده سازی نو و مد روز و با کیفیت استقبال خوبی می کنند که این امر باعث خوشحالی تولیدکنندگان گردیده است . 
نایب مدیریت اتحادیه کفشهای ماشینی و لاستیکی ادامه داد: کانال توزیع از اهمیت ویژه ای در ساخت کفش داخلی برخوردار می باشد و رضایت مشتری زیاد الویت داراست . ارائه متاع خوب در دکان ها ،چیدمان مناسب کفش در ویترین و درون مغازه و ارائه کالا در یک پکیج و بسته بندی مطلوب سبب ساز بالارفتن امار فروش کفش خواهد شد . 
نایب رئیس اتحادیه کفشهای ماشینی و لاستیکی گفت: با بالارفتن کیفیت کفش ایرانی ملت کشور‌ایران با افتخار از کفش اهل ایران به کار گیری میکند . 

به گزارش اینترنت تارنما جامعه صنعت کفش ایران- عبدالهی نژاد با حضور دربرنامه رادیو اقتصاد در خصوص ارائه پکیج مناسب فروش کفش گفت: باید اطمینان حاصل نمایید که آنچه در بسته بندی های شما ذکر می شود، وسوسه کننده، اثر گذار و متناسب میباشد . دوچندان حساس هست که پباده سازی بسته بندی های شما با محتواهایی سرگرم کننده یاور باشد که نشان دهنده شخصیت یا داستان برند شماست قرار دادن کارت گارانتی در باطن پکیج فروش اهمیت بسزایی داراست . 
او ادامه داد: ارائه کارت گارانتی به خریدار این اطمینان را میدهد که در صورت معیوب بودن کفش تعویض آن براحتی انجام می‌گیرد در‌صورتی‌که زیره از روش انقطاع گردیده یا کفی کفش اسیب مشاهده کرد و شکست فروشنده مکلف می باشد کفش را تعویض نماید و کفش معیوب را به کارخانه ارسال نماید . 
نایب مدیر اتحادیه کفشهای ماشینی و لاستیکی افزود:به سناریو گذاشتن رنج بها کالا و سرویس دهی در فروش جنس اهمیت ویژه ای دارااست و روش برخورد فروشنده در ارائه محصول بسیار تاثیرگذار می‌باشد در توزیع کفش اهل ایران فروشنده می بایست اطمینان کافی را به مشتری بدهد و بتواند اعتماد افراد را برای خرید کالای موضوع حیث جلب نماید . 
عبداللهی نجات با اشاره به این که کارخانه های خوب کارت گارانتی رادرجعبه کفش قرار می‌دهند گفت: زمانی مشتری جنسی را می پسندد با دیدن کارت گارانتی با خیال آسوده جنس را تعیین می‌کندو اطمینان دارد در چهره صدمه دیدن کفش و معیوب بودنش فروشنده به راحتی آن را بده بستان می نماید همین دستور سبب فروش بهتر کفش خواهد شد . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 177 تاريخ : سه شنبه 4 دی 1397 ساعت: 2:16


چرمی می‌باشد که از پوست حیواناتی مثل گوسفند، بز، بزغاله و بره به دست می آید که فراوان ظریف و نازک هست و به همین علت هم در تولید محصولاتی نظیر لباس، کاپشن و دستکش به کارگیری شده و از دسته کیفیت پایین تر آن به عنوان آستری کفش و جامه استعمال می گردد . خرید کیف پول چرم 

چرم 
نصفه سنگین 
به چرمی گفته می شود که از پوست حیواناتی مانند کروکودیل و شتر مرغ به دست می آید و به علت کیمیا و گران بها بودن عمده در تولید محصولاتی که جنبه دکوری دارند و یا گران قیمت محسوب می شوند مورد استفاده قرار می گیرد . 

چرم 
سنگین 
به چرمی گفته می شود که از پوست حیواناتی مانند گاو ،گاومیش ،گوساله و شتر و …به دست می آید . چرم سنگین وزن بهترین دسته جهت استعمال های معمول می باشد و دارنده بیشترین مقاومت و زیباترین فیس در دربین دیگر گونه های است . این دسته چرم به علت استحکام و مقاومت بالا به مصرف در زیره و راه و روش کفش ،ساخت کیف های دستی و جیبی مرغوب و یا تسمه های اتومبیل آلات صنعتی و …می برسد . 

علاوه 
بر گونه بندی های بالا، چرم طبیعی را بر شالوده دسته دبّاغی هم می توانایی به نوع های تحت تقسیم کرد: 
چرم 
گیاهی 
در 
مدت قدیم از چرم گیاهی برای ایجاد زره استعمال می شد 
در دبّاغی این جور چرم تا حد قابلیت و امکان از مواد و رنگهای شیمیایی استفاده نمی شود و به جای آن از رنگهای گیاهی و مواد و روغنهای حیوانی استعمال می گردد . این گونه به علت دارا بودن بیشترین سازش با محفظه زیست و عدم ایجاد عوارض در اثر تماس با پوست انسان، از شایسته ترین انواع دبّاغی به شمار می رود . این دسته چرم، انعطاف‌پذیر بوده و رنگ آن قهوه‌ای‌ست که مقدار رنگش به ادغام شیمیایی و رنگ پوست بازمی‌گردد . چرم گیاهی در آب استوار نیست؛ بی‌رنگ می‌گردد و در‌صورتی‌که پس از تر شدن، خشکش کنید، چروک گشته و از انعطاف‌پذیری و نرمی‌اش کاسته خواهد شد . در آب گرم، شدت چروک شدنش بیش‌تر است و تقریباً شبیه ژلاتین می شود . علاوه بر این‌که محکم گردیده و احتمالاً آسیب پذیر نیز می‌شود . چرم جوشانده نمونه‌ای هست از چرمی که با قرار تصاحب کردن در آب داغ، شناور شده و محکم میگردد . این اتفاق در موم جوشانده و مواد مشابه نیز رخ میدهد . در تاریخ گاهی پس از فعالیت سفت کردنش، از آن در زره ها و هم‌چنین در اتصال کتاب‌ها نیز استعمال می‌شده میباشد . این گونه چرم، فقط نوع چرم می‌باشد که در حکاکی و قالب‌گیری چرم می‌تواند مناسب باشد . 

چرم 
مراکشی 
در دیرباز از چرم مراکشی برای صحافی کتاب به کار گیری می شد . 

این جور چرم با محکم‌ترین اشکال چرم‌ها برابری می کند . در عین حالا ، فراوان قابل انعطاف و قابل انعطاف می باشد . در زمانهای گذشته چرم مراکشی را با دوختن پوست‌ها ، دباغی می‌کردند . در آن راه ، پوست را به شکل مشک ، کشکول یا در می آورند . سیس آن را با پاره ای سماق پر می‌کردند و در ظرف‌های پرشده از به عبارتی محلول شناور می‌ساختند . سپس به وسیله تیغه‌های چوبی در درحال حاضر چرخیدن ، به روی پوست ضربه‌هایی وارد میشد و به ایجاد چرم امداد میکرد .از این نوع چرم بیشتر برای صحافی کتابها به کار گیری میشد . امروزه این چرم‌ها برای تهیه کالاهای چرمی دقیق مثل کیف‌های زنانه ، کیف‌های دستی و جیبی مردانه به کارگیری می گردد . 

چرم 
اسپانیایی 
چرم 
اسب 
این مدل چرم ، در واقع نوعی چرم مراکشی می باشد . امروزه این گونه چرمها را از پوست اسب با کیفیت مرغوب به راه پوست پیرایی گیاهی تولید می کنند . این مدل چرم‌ها را از روی داخلی پرداخت می نمایند . چرم ساخت شده بسیار سفت و همچنین ضد آب است . از این چرم ، در تولید کفش‌های مردانه مرغوب استفاده می شود . 

چرم 
روسی 
از چرم روسی برای ساخت چمدان به کار گیری می شود . 

همانگونه که از اسم این دسته چرم بر می‌آید، اول توشه در روسیه تهیه شده است . کار پوست پیرایی با به کارگیری از پوست درختهای بید و غان انجام می شد . این نوع چرم با بوی خوشایندی که داشت، شناخته می‌شد که به بوی خوش روغن درخت غان مربوط می‌باشد . امروزه ایجاد اینگونه چرم ، دیگر منحصر به فرد کشور روسیه نیست و در بخش اعظمی از کشورها با استعمال از مواد پوست پیرایی گیاهی ، ایجاد می شود . 
از این دسته چرم برای صحافی کتاب ، تولید کیف بغلی ، چمدان و جامه به کار گیری می‌شود 
چرم‌های 
دانه‌دار یک رویه 
در این نوع از چرم‌ها از لایه خارجی پوست به کار گیری می‌شود، که پوست سمباده خورده و پردازش میگردد تا علایم و نشانه‌های طبیعی پوست از آن حذف شود، و همین امر منجر تولید بافت صاف و تداوم بالای کیف می‌شود، هر چندین پردازش و کاری که روی این مدل چرم انجام می‌شود، از قدمت حقیقی وواقعی آن می‌کاهد . 

چرم‌های 
دانه‌دار کامل 
از لایه خارجی پوست به کار گیری میگردد البته پردازش نمی‌گردد، نشانه‌های طبیعی در این چرم مشهود است، محکم‌ترین و بادوام ترین گونه چرم می باشند . 

چرم 
کرومی 
چرمی می باشد که مواد مهم در دبّاغی آن بر شالوده کروم می باشد و بر سطح برخی چرم های کرومی که منش نا مرغوبی دارا‌هستند طرحی را بصورت تصنعی چاپ می‌کنند که به آن کرومی چاپی میگویند . 

چرم 
جیر 
از 
پوست بز و گوساله تنظیم می شود که طی فرآیند خاصی و به وسیله وسایل خاصی صورت آن را پرداخت مینمایند و تراز گوشتی را به صورت مخملی در می آورند که اکثر به تیتر آستر در باطن دیگر تولیدات استعمال می گردد 
چرم 
اشبالت 
چرمی می باشد شبیه جیر که از صفحه برگه کردن چرم های ضخیم گاوی به دست می آید که نسبت به جیر مرحله پایینتر محسوب و طبقه بندی می گردد . 

چرم 
نوبوک 
چرمی هست که مثل جیر و اشبالت دارنده چهره مخملی می باشد اما با نازکی بسیار پرداخت گردیده و دارای سطحی لطیف هست . 

چرم 
ورنی 
چرمی میباشد که از پوست گوساله تهیه و تنظیم می شود و راه آن با لاک خاصی لعاب و پوشش داده می شود تا ظاهری براق پیدا کند . 

بطور کلی ، بیشتر چرم مورد نیاز بشر، از پوست حیوانهایی مثل گاو ، گوسفند ، بز و خوک بدست میاید . این حیوان‌ها را بخش اعظم به خاطر گوشت آن‌ها رویش میدهند . در واقع پوست آن ها ، یک فراورده فرعی به اکانت می آید . ولی حیواناتی هم می‌باشند که فقط به خاطر استعمال از پوستشان شکار می شوند . از پوست شتر مرغ هم چرم فراوان سخت و مرغوب بدست میاید که از آن در تهیه و تنظیم کیف و کفش و چمدان استفاده می‌شود . بطور کلی می‌توان اعلام کرد که بجز حشرات ، کمتر بنده چرنده یا خزنده‌ای وجود دارااست که نتوان پوست آن را به چرم مرغوب تبدیل کرد‌ . 

چرم 
مارمولک 
این گونه پوست ، مضاعف نازک و در عین حالا محکم هست . وقتی که پوست پیرایی می‌شود، ترک نمی‌خورد و آبرفتگی و کشیدگی پیدا نمیکند و استمرار و استحکام متعددی دارد . پوست مارمولکها ، گرانتر از پوست مارها میباشد . از یک مارمولک می‌‌توان حدود ۳۰ سانتیمتر مربع پوست بدست آورد . 

پوست 
کروکودیل ها و سوسمارها 
این حیوان ها ،‌ پوست زیبایی دارا هستند و از روی نقش‌های بلندمرتبه به راحتی می توانند تشخیص داده شوند . این پوست ها ، به اندازه‌ای آوازه دارا‌هستند که برای ایجاد تقلبی آنان با پرس‌های فولادی ، نقش‌های سوسمار را بر روی پوست گاو ، نقش و اثبات می‌کنند . پوست سوسمار ، اکثر از پوست کروکودیل قضیه به کار گیری قرار می‌گیرد و برای ایجاد چمدانهای جايگاه یک ، کیفهای زنانه و کفشهای مرغوب جايگاه یک استفاده می‌گردد . 

پوست 
پرندگان 
پوست پرندگانی که برای استفاده از مالامال و بالشان پرورش می‌یابند، صرفا در صورتی به چرم تبدیل می گردند که پرنده ، مرده یا کشته شود . 

پوست 
ماهی 
در فی مابین ماهی‌ها ، کوسه دارای مناسبترین پوست برای ایجاد چرم میباشد . چرم موسوم به شاگرین از پوست این حیوان ساخته می شود . 

چرم 
گاوی 
چرمی با تداوم و مقاوم می باشد که با وجود ایجاد الیاف پیشرفته، همچنان در بسیاری موارد همچون دستکش ایمنی در کاربردهای شیمیایی و پوشش حرفه‌ای موتور سواری از شایسته ترین انتخاب‌ها میباشد .این نوع چرم دارنده الیاف متراکم می‌باشد به همین عامل مقاومت بالایی دارد، مرحله آن صاف و در اصطلاح فارغ از گرین می باشد، بر اساس مسئله مصرف به رخ قابل انعطاف و کم آب در ضخامت های متفاوت ارائه می شود کاربرد همگانی آن در تهیه و تنظیم کفش و گونه های کیف گاها در تنظیم لباس و دستکش هم از آن به کارگیری می گردد . 

چرم 
گوسفندی 
چرمی زیبا، با قیمت مناسب می‌باشد و تداوم خیر داراست . تراکم الیاف آن به نسبت سایر چرمها قلیل هست سطح آن نظیر چرم گاوی صاف است، لطافت و سبکی آن سبب شده که بصورت عمده در خرقه و دستکش زمینه به کار گیری قرار گیرد . انواع کیفی آن نیز جهت تنظیم کیف های زنانه ایجاد می شود . 

چرم 
بزی 
تراکم الیاف آن به نسبت چرم گاوی کمتر ولی از چرم گوسفندی بخش اعظم است و مقاومت بالایی دارااست . محل خروج گیسو به وضوح بر روی چرم مشاهده می شود و به راحتی از بقیه چرم ها قابل تشخیص می باشد . با اعتنا به کاربرد آن به دو صورت قابل انعطاف و خشک ارائه می شود . موردها مصرف آن در گونه های کیف و کفش زنانه می باشد . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 113 تاريخ : چهارشنبه 22 فروردين 1397 ساعت: 14:15

کیف اداری حیوانِ بیابان ها و صحراهای پر از شن و ماسه و کوه ها و بیابان ها و سرمای جان سوز و گرمای طلاقت فرساست . شتر برای این مدل معاش و رنج ها ساخته شده است . این حیوان طی قرن ها تکامل، بدن خود را به یک اتومبیل سرسخت کویری تبدیل کرده می‌باشد . بدن شتر ساخته شده تا با دشوار ترین حالت آب و هوایی سازگار باشد و همین زمینه سبب ساز گردیده می‌باشد تا چرم شتر، یک عدد از برگزیدگان و با کیفیت ترین چرم ها باشد . 

طبیعی است حیوانی با آن همگی امکان تحمل پذیری و سختی پذیری پوست و چرمی فوق العاده و بی مثل داشته باشد . این سختی ها چرم شتر، را دوچندان مختص کرده می باشد . 

نکته قابل دقت دیگر رنگ چرم شتر، است، هر چندین رنگ با اهمیت پوست شتر همیشه با مقداری تیرگی و روشنی همان قهوه ای همگانی و شیک می‌باشد اما با این وجود صنعت چرم با استفاده از پالایش های توسعه یافته و با به کارگیری از تکنیک های برنزه کردن پوست شتر سوای تغییر تحول در کیفیت و تداوم این چرم توانسته چرم شتر را برای علاقمندان به این چرم در رنگ ها و طرح های متفاوت آماده کند . 


اگر بخواهیم چرم شتر، را با چرم گاو مقایسه کنیم اولین علت کیفیت برتر چرم شتر، الیاف این چرم است . چرم شتر دارای ۱۰ برابر الیاف متراکم خیس در هر سانتی متر مربع نسبت به چرم گاو می باشد . الیاف عمده منجر استحکام بیشتر چرم و مقاومت ۱۰ برابری چرم شتر نسبت به چرم گاو می شود، البته این سرسختی و الیاف زیاد سبب نشده تا چرم شتر چرمی سفت و غیر قابل انعطاف باشد . نرمی و لطافت چرم شتر به طور غیر قابل باوری حتی عمده از چرم گاو هست . 

از چرم شتر به استدلال استحکام و زیبایی خاصش در تولیداتی همچون ساخت انواع کیف پول، کیف دوشی، کیف های دستی و اداری و ولی کفش استعمال می شود . چرم شتر برای تمامی گونه های تولیدات قابلیت و امکان منحصر به فرد به شخصی داراست و این مسئله سبب بسط روز افزون محصول ها با چرم شتردر همه مورد ها شده میباشد . 
در این کلیپ می توانید با اشکال محصول ها چرم شتر آشنا شوید: 
نمایشگر 
ویدیو 00:0001:00 
تغییرات صنعت مد و جامه تاثیری بر آوازه و خاص بودن تولیدها چرمی ندارد و چرم مدام در بالاترین رده‌های خواستگاه مصرف کننده قرار دارااست . به همین استدلال استفاده از تولید ها چرمی در تولیدها متفاوت هر روز اکثر می شود و تداوم و کیفیت چرم نیز اهمیت متعددی در ان خواهد داشت . وقتی تولیدی با چرم شتر روانه بازار مصرف شود بی گمان ارتفاع عمر و جذابیتش آنقدر فراوان خواهد بود تا خریدار را ترغیب به خریدهای بیشتر محصول ها چرمی شتر نماید . 

چرا 
باید کیف بعدی شما با چرم شتر باشد در ایران، کمپانی چرم آفتاب مدت‌هاست تجربه ایجاد محصولات چرم طبیعی از چرم شتر را داراست و این تجربه در کنار منفعت گیری از طرح‌های روز صنعت مد، قادر است نیاز انواع ذوق ها را جواب دهد . 
گذشته از تلاوت ادامه این مطلب خوب تر می باشد این کلیپ را ببینید: 
نمایشگر 
ویدیو 00:0001:00 
جواب در دو عبارت خلاصه می شود: کیفیت خاص و بی مثل چرم شتر و طرح و رنگ منحصربه‌فرد به شخص آن . به عبارتی در شرایطی‌که به دنبال به دست تصاحب کردن یک کیف با کیفیت و مقاوم و خوی یک استایل متفاوت هستید، گزینش تولیدات چرم شتر عاقلانه و منحصر به شخص خواهد بود . 
با این توضیح، کیف بعدی شما می تواند یک کیف با کیفیت، جالب و وطنی باشد! سفارش می کنیم دست به کار گردید و زمان دیدن کیف های چرم شتر در فروشگاه اینترنتی نوزده را از دست ندهید: 

 

 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : کیف اداری, نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 136 تاريخ : يکشنبه 19 فروردين 1397 ساعت: 18:51

شتر، حیوانِ بیابان ها و صحراهای پر از شن و ماسه و کوه ها و کویر ها و سرمای جان سوز و گرمای طلاقت فرساست. شتر برای این نوع زندگی و سختی ها ساخته شده است.  این حیوان طی قرن ها تکامل، بدن خود را به یک ماشین سرسخت کویری تبدیل کرده است. بدن شتر ساخته شده تا با سخت ترین شرایط آب و هوایی سازگار باشد و همین موضوع سبب شده است تا چرم شتر، یکی از برترین و با کیفیت ترین چرم ها باشد.

طبیعی است حیوانی با آن همه قابلیت تحمل پذیری و سختی پذیری پوست و چرمی فوق العاده و بی نظیر داشته باشد.  این سختی ها چرم شتر، را بسیار خاص کرده است.

نکته قابل توجه دیگر رنگ چرم شتر، است، هر چند رنگ اصلی پوست شتر همیشه با کمی تیرگی و روشنی همان قهوه ای مرسوم و شیک است ولی با این وجود صنعت چرم با استفاده از پالایش های پیشرفته و با استفاده از تکنیک های برنزه کردن پوست شتر بدون تغییر در کیفیت و دوام این چرم توانسته چرم شتر را برای علاقمندان به این چرم در رنگ ها و طرح های مختلف آماده کند.

اگر بخواهیم چرم شتر، را با چرم گاو مقایسه کنیم اولین علت کیفیت برتر چرم شتر، الیاف این چرم است. چرم شتر دارای ۱۰ برابر الیاف متراکم تر در هر سانتی متر مربع نسبت به چرم گاو است. الیاف بیشتر باعث استحکام بیشتر چرم و مقاومت ۱۰ برابری چرم شتر نسبت به چرم گاو می شود، اما این سرسختی و الیاف زیاد باعث نشده تا چرم شتر چرمی سفت و غیر قابل انعطاف باشد. نرمی و لطافت چرم شتر به طور غیر قابل باوری حتی بیشتر از چرم گاو است.

از چرم شتر به دلیل استحکام و زیبایی خاصش در تولیداتی همچون تولید انواع کیف پول، کیف دوشی، کیف های دستی و اداری و البته کفش استفاده می شود. چرم شتر برای همه انواع تولیدات قابلیت منحصر به فردی دارد و این موضوع باعث گسترش روز افزون تولیدات با چرم شتردر همه زمینه ها شده است. در این ویدئو می‌توانید با انواع تولیدات چرم شتر آشنا شوید:

[video width="480" height="270" mp4="https://www.noozdah.com/blog/wp-content/uploads/2018/03/NoozdahLeather.mp4"][/video]


تغییرات صنعت مد و لباس تاثیری بر شهرت و خاص بودن تولیدات چرمی ندارد و چرم همیشه در بالاترین رده‌های خواستگاه مصرف کننده قرار دارد. به همین دلیل استفاده از محصولات چرمی در تولیدات مختلف هر روز بیشتر می شود و دوام و کیفیت چرم نیز اهمیت زیادی در ان خواهد داشت. وقتی تولیدی با چرم شتر روانه بازار مصرف شود بی گمان طول عمر و جذابیتش آنقدر زیاد خواهد بود تا خریدار را ترغیب به خریدهای بیشتر تولیدات چرمی شتر کند.

چرا باید کیف بعدی شما با چرم شتر باشد

در ایران، شرکت چرم آفتاب مدت‌هاست تجربه تولید محصولات چرم طبیعی از چرم شتر را دارد و این تجربه در کنار بهره گیری از طرح‌های روز صنعت مد، می‌تواند نیاز انواع سلیقه ها را پاسخ دهد. قبل از خواندن ادامه این مطلب بهتر است این ویدئو را ببینید:

[video width="432" height="244" mp4="https://www.noozdah.com/blog/wp-content/uploads/2018/03/video_2018-03-10_13-58-05.mp4"][/video]


جواب در دو عبارت خلاصه می شود: کیفیت خاص و بی نظیر چرم شتر و طرح و رنگ منحصر به فرد آن. به عبارتی اگر به دنبال به دست گرفتن یک کیف با کیفیت و مقاوم و خلق یک استایل متفاوت هستید، انتخاب محصولات چرم شتر عاقلانه و منحصر به فرد خواهد بود. با این توضیح، کیف بعدی شما می تواند یک کیف با کیفیت، جذاب و وطنی باشد! توصیه می کنیم دست به کار شوید و فرصت دیدن کیف های چرم شتر در فروشگاه اینترنتی نوزده را از دست ندهید:



 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 112 تاريخ : چهارشنبه 8 فروردين 1397 ساعت: 16:44